نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
فابیو پاراتیچی در انگلستان به دنبال چیست؟

فابیو پاراتیچی در انگلستان به دنبال چیست؟

 

سفر مدیر ورزشی یوونتوس به انگلستان در روزهای اخیر باعث شده تا در كنار مطرح شدن نام باشگاه‌های مختلف انگلیسی در كنار بازیكنان فهرست خروجی یوونتوس، شایعات عجیبی نیز در رسانه‌ها منتشر شود.

 

فابیو پاراتیچی كه برای بررسی برخی از پیشنهادات رسیده به او برای به خدمت گرفتن شماری از بازیكنان یووه به بریتانیا رفته، امیدوار است بتواند دستاورد اقتصادی مناسبی را از این كشور برای بانوی‌پیر به سوغات ببرد.

 

ماتیا پرین نخستین نفر لیست پاراتیچی است. پس از شكست مذاكرات با بنفیكا، آستو‌ن‌ویلا آمادگی خود را برای نشستن بر سر میز مذاكره برای بازیكن اعلام كرده است. در صورتی كه پرین با همان مبلغ 15 میلیون به این تیم بیرمنگامی بپیوندد، یكی از پیچیده‌ترین معادلات ماركت خروجی بیانكونری حل خواهد شد.
در كنار باشگاه‌های ایتالیایی و اسپانیایی، اورتون و ولورهمپتون نیز خواهان به خدمت گرفتن مویس كین شده‌اند. پاراتیچی مایل است در سفر به غرب انگلستان با مسئولان این دو باشگاه نیز دیدار و پیشنهادات آنها برای جذب كین را جویا شود. در صورتی كه آنها با مبلغ 35 الی 40 میلیون یورویی كه یوونتوس برای انتقال این مهاجم 19 ساله در نظر گرفته متقاعد شوند، كین می‌تواند، تورین را به مقصد یكی از این دو باشگاه ترك كند.
بعد از تمایل فنرباغچه، والنسیا، فیورنتینا و یكی از باشگاه‌های لیگ MLS برای به خدمت گرفتن سامی خدیرا، این یشنهاد ولورهمپتون بوده كه برای پاراتیچی جذاب‌تر بوده است. خدیرا كه سالیانه 6 میلیون یورو از یوونتوس دستمزد می‌گیرد یكی از بازیكنانی است كه جدایی‌اش از این باشگاه تقریباً قطعی شده است.
علی‌رغم شایعه علاقه بورسیا دورتمند و بایرن‌مونیخ به ماریو مانژوكیچ، اما این اورتون بوده كه با ارسال پیامی به پاراتیچی شرایط این مهاجم كروات را جویا شده است. مدیر ورزشی یووه در دیدار با مسئولا ن این باشگاه بر سر انتقال مویس كین، گذری نیز بر تمایل آنها به مانژو خواهد كرد تا مطمئن شود آیا تافی‌ها برای انتقال این بازیكن 33 ساله مصمم هستند یا نه.
یكی از سخت‌ترین پروژه‌های پاراتیچی در انگلستان اما رسیدن به توافق با منچستر سیتی برای انتقال ژائو كانسلو است. چیزی كه مشخص شده این است كه گواردیولا به شدت خواهان به خدمت گرفتن این مدافع پرتغالی است اما مدیران این باشگاه با مبلغ اعلام شده از سوی یوونتوس مشكل دارند. پاراتیچی اگر بتواند دامنه این اختلاف قیمت میان دو باشگاه را كاهش دهد، می‌تواند بسیار بیشتر از آنچه از سفر به انگلیس در جستجوی آن است را با خود به تورین ببرد.
اما خبر تمایل یوونتوس برای به خدمت گرفتن روملو لوكاكو مهاجم بلژیكی منچستر یونایتد و آمادگی آنها برای استفاده از پائولو دیبالا برای تحقق این انتقال، عجیب‌ترین حاشیه‌ای بوده كه در واپسین ساعات روز جمعه در رسانه‌های مختلف ورزشی منتشر شده است. با اینكه فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس Sky Sport نخستین كسی بوده كه این خبر باور نكردنی را اعلام كرده اما بعید است در میان مدیران باشگاه یوونتوس میلی جدی برای ورود به این انتقال بحث‌برانگیز باشد.

 

در حالیكه فروش مقرون به صرفه بازیكنان مازاد یوونتوس و موفقیت مدیر ورزشی این باشگاه در خاك بریتانیا برای همه طرفداران یووه خوشایند است اما از دست دادن بی‌دلیل ستاره‌های بیانكونری نیز همانقدر دردآور و غیرقابل قبول به نظر می‌رسد. با این حال آنها كه پاراتیچی را می‌شناسند و توانمندی‌هایش اعتقاد دارند بر این باورند كه شاید در غبار شایعه معاوضه لوكاكو با دیبالا او با جیبی پر و سری بالا به كشورش بازگردد؛ آنها برای امیدواری به همه اطمینان می‌دهند كه مدیران ورزشی باشگاه‌های بزرگ هرگز بر اساس خط داستانی شایعات رسانه‌ها حركت نمی‌كنند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: